21 Haziran 2012 Perşembe

MERHABA :)



İlkler güzeldir, hafızamızda yer eden bir çok ilk vardır gülümseyerek hatırladığımız. İlk blok yazısı da öyle olacak benim için. Blok açmak için herkesin çok farklı nedeni olsa da benim için, bir cam şişenin içine not kağıdı yazıp denize atmak, gelecek nesillere bir anı bırakmak gibi. 

Heidi izleyerek büyüyen, mahalle çocuğu olmanın keyfiyle modemin bağlanma sesinin verdiği sinir bozukluğunu aynı çocuklukta yaşayan, bisiklete bindiği kadar ip atlayan, metal sanayi sitesinde(dedesinin yanında) çıraklık yaptığı gibi, yengesinin nakış atölyesinde izleye izleye nakış yapmayı öğrenen, içinde sürekli böyle çelişkileri barındıran bir çocuğun büyümüş ama çocuk kalmış hallerini yazacağım çoğu zaman. 

Herkese Merhaba, şimdi "Heidi Gülümse" :)))


3 yorum:

  1. heidi'yi çok severim :)

    blogun hayırlı olsun. hoş geldin :) bloguna izleyiciler listesi koyarsan daha kolay izlenirsin, haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum, çok teşekkür ederim :) tavsiyen için çok teşekkürler, başaramazsam yardım isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başarmışsın, ilk izleyicin ben olayım o zaman :) yardım istersen bildiğim her konuda yardım ederim, ben de çok iyi bilmiyorum teknik konuları ama öğrenme gayretindeyim :)

      sevgiyle kal :)

      Sil