21 Ekim 2012 Pazar

Yolculukta Kurulmuş bi kaç Cümle



Şehirler arası otobüs yolculuğundan bildiriyorum! Severim ben yolculuk yapmayı. Küçükken yalnız yolculuk yapacak kadar büyümeyi istedim. Ilk yalnız uzun yolculuğumu ancak lise yıllarında yapmış ve çok keyif almıştım. Ondan sonra da duramadım zaten hep yollardaydim gurbette okumanın bir sonucu olarak. Halâ ne zaman uzun yola çıksam bir mutlu olurum. O yolculuğu düşünmek, tevekkül etmek için bir fırsat görürüm. Ve bir çok önemli kararımı otobüs yolculuklarında vermişimdir. Yolculukta olmak ruhuma iyi geliyor bugün buna karar verdim. Hele bu yolculuğumda ki gibi en yakın arkadaşımın hayırlı işi için yapılan mutlu bir yolculuksa tadından yenmez oluyor. Onun yuva kurmak için attığı ilk adımda yanında olabilecek, mutluluğunu paylaşarak katlayabilecek olmak çok güzel gerçekten. Yıllardır birbirimizin böyle özel günlerinde hep birlikte olacağımızı düşünürdük ama elde olmayan nedenlerle bu olamaya da bilirdi sonuçta. Şimdi çok şükür şartları zorlayarak da olsa gidebiyorum ya çok mutluyum. Ona yaptığım sürpriz hediyeyi umarım beğenir. İğne her bir deliğe sevgiyle girip çıktı çünkü :) Allah hep hayırlı, güzel günlerde bir araya gelmeyi nasip etsin.

4 yorum:

  1. heidicim bende cok severim uzun yolculuklari, araba,otobus,vapur,uçak hiç fark etmez,varicagim hedeften daha çok keyifli benim için : ruhum yolculuk suresi hayallere dalaaar gider ;)
    yorum yaparken sifre girmek cok uzun suruyor haidicim,onu istersen kaldirabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifre istediğini bilmiyordum, peki nasıl kaldırabileceğimi sorsam? :)

      Sil
  2. Evet ben de onu diyecektim. Blogger kumanda panelinden Ayarlar bölümüne tıkladığında altta seçenekler açılacak. Yayınlar ve Yorumlar diye. Ordan kelime doğrulamayı hayır olarak işaretlersen sorun çözülür. Yorum bırakırken sıkıntı oluyor, harfler okunmuyor felan. Böyle daha kolay olacaktır bizler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Deniz, yaptım umarım olmuştur.

      Sil