26 Aralık 2019 Perşembe

Haylaz Timsah Dişlerini Nasıl Fırçalar?

Duru'nun yeni kitaplarından Haylaz Timsah Dişlerini Nasıl Fırçalar? Duru 1 yaşına girdikten sonra ara sıra dişlerini fırçalamaya başlamıştık ama diş gelişimi geriden geldiği için ve çok az dişi olduğu için pek düzene oturtamamıştık. Azı dişleri çıkınca daha düzenli fırçalama yapmaya başladık. Özellikle kahvaltı sonrası birlikte diş fırçalama rutini gelişti kendiliğinden. Seviyor olsa da benim fırçalamama izin vermiyor kimi zaman. İşte böyle kitapla birlikte fırçalamak iyi olabilir diyerek aldım bu kitabı. Gerçekten işe yaradı. Fırça ve macunu hazır edip kitabın başına oturuyorum hem okuyup hem fırçalıyoruz. Biraz kendi fırçalıyor biraz ben fırçalıyorum. Kitap çok küçük çocukların bile ilgisini çekebilecek nitelikte. Yazılar çok kısa. 1 yaş sonrası ilgisi olan bebeklere okunabilir. Dişlerin nasıl fırçalanacağından son aşama olan köpükleri yıkamaya kadar hiç bir basamak atlanmamış. Bu da çocuğun süreci içselleştirmesini sağlayan bir etmen. Umarım diş bakım alışkanlığını erkenden kazanıp uzun yıllar bunun şükrünü ederler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder