26 Aralık 2019 Perşembe

Koşulsuz Ebeveynlik

Ebeveynlik kitapları arasında benim için açık ara ilk sıraya yerleşen kitaptır Koşulsuz Ebeveynlik. Ben yaptığım duyurudan sonra kurduğumuz kitap kulübüyle birlikte okudum. Okurken içerik paylaşıp yorum yapmak çok faydalı oldu. Gruptaki herkeste az ya da çok davranış değişikliği yarattı ve kendi yetiştirildiğimiz koşulları düşünmememiz için de güzel bir iç görü kazandırdı. İçeriğinin doluluğunu ve “besleyiciliğini” bir kenara koyarsam, neredeyse bir kitap kalınlığındaki referans sayfalarıyla bile tek başına övgüyü hak ediyor. Kendisini pedagog olarak tanıtan ve “ben öyle düşünüyorum çünkü öyle” kıvamında tespitleri olan yurdum pedagoglarından kat kat daha bilimsel ve ikna edici verilerle açıklıyor Koşulsuz Ebeveynliği. Her ebeveynin ve öğrencileri için daha iyi olma kaygısı taşıyan her öğretmen arkadaşımın okumasını tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder